27 Haziran 2026, 12:51
Bizi takip edin: Instagram E-posta
Turkiye

Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.

Haberin tamamını oku →

Kaynak: TRT Haber

Paylaş: X Facebook WhatsApp

İlgili Haberler