TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, TÜBİTAK Fen Lisesi'nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrencilere diplomalarını verdi. Kacır, "İnanıyorum ki, burada sizlerle birlikte inşa ettiğimiz kültür, aldığınız nitelikli eğitim sizi geleceğe en iyi şekilde hazırladı. Sizler, bizim umudumuzsunuz" ifadelerini kullandı.
Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.
Haberin tamamını oku →Kaynak: TRT Haber