26 Haziran 2026, 14:59
Bizi takip edin: Instagram E-posta
Dünya

Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.

Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.

Haberin tamamını oku →

Kaynak: TRT Haber

Paylaş: X Facebook WhatsApp

İlgili Haberler