Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı
Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.
Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.
Haberin tamamını oku →Kaynak: TRT Haber