Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini belirterek, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır." ifadesini kullandı.
Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.
Haberin tamamını oku →Kaynak: TRT Haber